söndag 11 maj 2014

Nu är det slut...

... på röda dagar ett tag fram över vilket är lite trist, gillar dem och allt annat som har med ledighet att göra ;-) Mina återstående semesterdagar måste jag vara lite rädd om nu om jag ska få nån semester i sommar. Gick ju två veckors oplanerad semester när vi hämtade hem Signe så det är inte så himla mycket kvar... 

Dagarna rullar på så himla snabbt så jag hinner liksom inte riktigt med. Snart sommar och alltså nästan lika snart höst, vinter och jul. Till hösten så är det dags för älgjakt tillsammans med "Jaktlyckan" som vi gått med i. Jätteroligt, äntligen får vi skjuta nåt mer än kalv även här hemma! Tyvärr kan inte jag vara med fullt ut i år, just pga brist på semesterdagar, får helt enkelt nöja mig med att vara med på eftermiddagarna under första veckan ;-)

Finaste systrarna, syskonkärlek!!!!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar