tisdag 7 oktober 2014

De ä mycke nu!

Eller det har varit mycket både under veckorna men även fullspäckade helger. Mest roliga saker men det tär på en ändå hur skoj det än är. Nu börjar det i alla fall lugna ner sig och till helgen ska jag bara njuta av att inte ha en endast liten grej inbokad, bara vara hemma och mysa och göra precis vad jag har lust med ;-) På torsdag har jag och Magnus tagit semester för då ska vi göra något riktigt kul men det berättar jag mer om till helgen ;-)

Hösten är här på riktigt nu och idag har den verkligen gjort sig påmind... 

Kattungarna växer så det knakar och är sötare än någonsin!



Den gråvita heter Mästarn och ska flytta till My och Christoffer om typ 6 veckor. Den lilla gråa behöver också ett nytt hem vid den tiden för vi har redan två katter och det räcker ;-)

Tiden går fort och i morgon blir GullSigne 9 månader, helt otroligt!!! Stortjej har hon blivit också då hon för sju dagar sedan började löpa ;-)

Signe 10 veckor med storasyster Tyra

Stortjejen!!!

1 kommentar:

  1. Skit också att Micke inte vill ha katt, lilla-grå hade gärna fått flytta hem till mig :-(

    SvaraRadera