onsdag 18 februari 2015

Impulsivledig!

Tio minuter innan jag avslutade arbetsdagen igår kom jag på att det skulle vara trevligt att vara ledig idag. Sagt och gjort, vips hade jag en hel ledig dag framför mig, så himla skönt! En hel dag extra i dagsljus tillsammans med hundarna samt att jag fick möjligheten att vara med TjockTyra en stund. Saknar henne helt vansinnigt mycket men samtidigt är det så himla spännande. Hon är helt enormt stor nu och det är full fart i hennes mage på Tyra/Ove-bebisarna, man kan ju starkt fundera på hur många det är där inne egentligen.


Tio dagar kvar...

Vi myste i soffan tillsammans en stund finaste Tyra och jag.

Mia och jag tränade en stund med småråttorna och de är så himla duktiga bägge två :-) 

Nisse & Signe
När vi va klara med småttingarna skulle Mia köra Ove o då passade jag på att ta ut Jaffa och tjuvträna henne lite :-) Duktig liten tjej hon med men det blev lite konstigt när det var jag som tränade henne och inte husse. Men kul hade vi i alla fall och jag tror det trots allt uppskattades att vara med matte en stund när husse liks var på jobbet ;-) 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar