tisdag 26 maj 2015

Flytt, träning och tårta!

Nedräkningen närmar sig sitt slut, 6 dagar kvar och sen flyttar "minstingen" hemifrån till en alldeles egen lägenhet. Så roligt för Danne, förstår att han längtar för vem tusan vill bo hemma när man är dryga 21 år. För mig som mamma känns det konstigt och lite sorgligt men samtidigt kul och väldigt spännande, mycket blandade känslor ;-)


Idag smet jag lite tidigare från jobbet. Maten stod på bordet när jag kom hem, jättegod kyckling med ris och currysås. Mätta och belåtna gav vi oss ut och tränade tillsammans med dagens 50-åring och Svea. Duktiga tjejer var de allihop och vi mattar och husse belönade oss själva efter träningen med en  alldeles underbart god 50-årstårta. Fin var tårtan också men jag glömde att knäppa kort på den... Glömde visst att ta en bild på vår fina 50-åring också men det löste jag genom att sno en bild från hennes blogg :-)

Grattis Carina på 50-årsdagen!!!!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar