söndag 20 september 2015

Finaste lilla Signe!

I helgen tog lilltjejen sin etta i nybörjarklass (B-prov) och det känns så himla skönt. Duktig som tusan var hon och när vi var klar med provet så visste jag redan innan jag vände mig om mot domaren att det hade gått bra - härlig känsla :-)

Stolt liten Signe!
När vi kom hem firade jag och Magnus ettan med glass och varma hjortron, sagolikt gott! Signe fick sova i sängen mellan oss hela natten, det får alla fyrbenta här hemma på Solvallen göra när de varit extra duktiga :-)


I morse släppte jag Bettan en stund i skogen och det var en hyfsat bra morgon. En hel del lingonätande i och för sig men lämnade mig också några längre stunder. Avslutade förmiddagen med en långprommis på Rismon med alla tre av mina tjejer, riktigt mysigt :-)


Hittade trattisar men hade naturligtvis lämnat väskan med påsar i bilen, surt!


Kom hem, käkade frukost o sen stupade jag i soffan och sov en stund. Det krävs inte så mycket för att jag ska bli så vansinnigt trött när jag äter alla mediciner. Tur att jag inte ska äta dem så länge till, bara att hålla tummarna att ryggen fortfarande känns lika bra när vi börjar trappa ned.

Alla var trötta och allra mysigast tycker alla tjejerna det är när de får ligga ovanpå matte eller husse :-)

1 kommentar:

  1. Grattis till dig och Signe. Kul att det gick så bra. Så trattisarna har redan börjat komma upp. Kanske dags att ge sig ut och leta lite.

    SvaraRadera