måndag 14 december 2015

Julskinkan har rymt!

Skrattade gott åt Werner & Werner i morse när jag hörde "Vår julskinka har rymt" på radion, länge sen jag hörde den och hade glömt hur vansinnigt rolig den är :-)


Julen närmar sig med stormsteg och jag har bara en julklapp kvar att köpa, så himla skönt! Har fortfarande inte bestämt mig om jag ska vara ledig mellandagarna eller om jag ska pallra mig iväg till jobbet. Är ju inte många jobbdagar i år men samtidigt kan det vara skönt med långledigt :-)

Om några timmar är det dags för årets första julbord, ska bli supergott! På onsdag är det dags för julbord igen och då med  jobbet men sen får det vara nog fram till självaste julafton. En julafton som blir lite extra speciell i år då lillasyster Regina har en alldeles egen liten tomtenisse, världens sötaste lilla kille ;-)

Sötaste lilla tomtenissen i hela världen - Elias

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar