fredag 16 december 2016

Hoppsan...

... va fort den här veckan har gått, det går fort när man har roligt :-) Julavslutning hade vi på jobbet i onsdags på Pinchos där vi åt Tapas, vansinnigt gott!!! O så var det lite skojigt med hur man beställde maten via app, det är man ju inte riktigt van vid... Personalen kunde fokusera på att hålla rent och snyggt medan vi gäster själva fixade både beställningar och hämta mat. Jag tyckte det lät lite konstigt och opersonligt innan men nu så här i efterhand så tycker jag bara att det var ett himla smart och bra upplägg, dit blir det fler besök!

Min middag och sen blev det lite efterrätt också.
O så igår var det efter låååång väntan dags för Gardell, som vi längtat! Kan säga att det var till 100% värt den långa väntan, en helt fantastisk föreställning och vi satt på rad två - kanonplats!!! Jonas Gardell har verkligen en fantastisk förmåga att lika mycket som han får människor att skratta tills man nästan kiknar så blir berör han på att sätt som få lyckas med. 



Foto: Ulrica Halling
Nu är det fredag, arbetsveckan är slut och i helgen ska min hjärna få vila och ladda om batterierna. Inga måsten, inga tider att passa - bara njuta av att vara ledig och göra det jag har lust med för stunden!

Trevlig Helg!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar