onsdag 29 augusti 2012

Frisk från baciller...

... och tillbaks till verkligheten på "lilla" Försäkringskassan igen ;-) APT hade vi ikväll och då fick jag en present från bästaste arbetskamraterna ;-) Ett presentkort fick jag och jag vet precis vad jag ska köpa!

Har förstås börjat inviga alla mina fina presenter. Gummistövlar och pinnstol invigda, whisky är provsmakad (supergod), hundförarvästen invigdes igår, vinglasen ikväll, krämerna är väl insmorda och luktar helt underbart. Kristallkronan ska upp i badrummet inom kort och så även lykta och fina burkar. Älgskinngrytlappar är upphängda, ostkrokar uppätna, apportkastare är beställd och så ska det naturligtvis shoppas på Birsta City ;-)

Angelo är en kul kille men dock oinvigd och så får det förbli... Han sitter fortfarande fastkedjad i carporten men ska väl kanske befrias snart ;-)

Det enda jag inte gjort är fallskärmshoppet men det är bokat och klart!
För er som vill kolla så jag inte ballar ur eller nåt är välkommen söndag den 9 september kl 12. Hihi, så skoj det ska bli men pirrigt som tusan!!!!


Nog pratat om mig själv och min födelsedag för idag är det ju faktiskt Magnus födelsedag ;-)

Puss och massa massa grattis till dig älskling!!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar