fredag 31 augusti 2012

Yes!

Trodde inte jag skulle hinna få den innan helgen men i dag kom apportkastaren jag beställt bara för ett par dagar sen ;-) *TokGillar* snabba leveranser!


Den högra apporten var vit när den kom för bara några timmar sen och så här ser den ut nu efter lite testskjutning... Folke blev aningens förvirrad eftersom han inte är van dessa men det kommer lösa sig. Måste testa lite i helgen så jag lär mig reglera avstånd osv... Ont gjorde det sa Magnus för det är tydligen en jäkla rekyl. Får dra på min en tjock vinterhandske och filura ut hur skjuta på bästa sätt för att slippa smärta ;-) Kan hända att det finns nån lite mer erfaren att få tips av också ;-)

Känner mig alltså ganska nöjd och inte känns det sämre med tanke på att vi har semester nu i en hel vecka! Lite jobbgrejjer jag måste fixa men det kan jag göra hemifrån och planen är att det ska vara klart under morgondagen. Och efter det så ska vi bara ha massa skoj!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar