söndag 16 september 2012

Fågeljakt...

... stod det på schemat nu på morgonen för kärleken som åkte för en liten stund sen. Var optimistisk igår kväll och sa att jag kliver upp samtidigt och ser till att få nåt gjort. Haha, hade nog lite otur när jag tänkte för min lilla hjärna är ju inte påslagen vid den här tiden på morgonen. Endast autopiloten som är igång, tex:

Lyft kaffekoppen >> För den till munnen >> Vinkla koppen och drick!
Eller...
Öppna toadörren och gå in >> Lyft toalettlocket >> Sätt dig och gör det du ska!

Lite beslutsångest om jag ska lägga mig  och sova ett par timmar eller slå igång nån film och hålla mig vaken...

Igår tränade vi med vilt här ute tillsammans med Mia och Ove. Gick hyfsat, finns nog hopp ;-) Har lite kråkor i frysen nu som jag kan fortsätta nöta på med. Startlistorna till provet hade förresten kommit ut igår och jag blev jätteglad för att vi faktiskt kommit med. Men så började jag läsa lite mer noggrant och så var det ju inte alls, jag hade naturligtvis fattat fel. Så - bra att fortsätta att hålla tummarna för strykningar!

Två sötisar ;-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar