måndag 10 september 2012

Långsamt...

... går allt jag tar mig för tycker jag nu, så även på jobbet. Har lite svårt att acceptera att semestern faktiskt är slut på riktigt och att jag verkligen måste ta mig i kragen...

Lite busig har jag varit och anmält Folke och mig till ett B-prov Nybörjarklass i höst. Precis tvärt emot vad jag sa från början att jag skulle göra. Funderade länge på om jag kanske skulle stryka oss ändå men nää... Det här ska bli jättekul och får vi bara lite rutin på kråkorna och kanin så tror jag det här kan gå bra. Eller (host, host), vi har ju det där fotgåendet också som måste slipas till ordentligt. Det är nog baskemig värsta biten men nu har vi två veckor på oss och det ska baskemig fixas, så det så!

Såg förresten en skål med ostkrokar i skafferiet sen i lördags som jag alldeles glömt bort ;-) Nu är de så där alldeles lagom sega och jättegoda. Middag först men sen plockas nog ostisarna fram och intas till ett eller kanske två avsnitt av Game of Thrones.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar