måndag 21 januari 2013

Baskemig...

... att ljuset äntligen är på väg! Kom på i morse när jag skulle sätta i motorvärmaren i bilen på jobbet att det fungerade alldeles utmärkt utan att jag hade lysena på bilen tända. Detta har nämligen varit stört omöjligt hela långa mörka vintern. Börjar ju bli gammal och mitt dåliga mörkerseende har blivit ännu sämre och jag hittar liksom inte hålen o mörkret.... Härligt är det ute och även om det är svinigt kallt just nu så kan man minsann ana liiite värme från solen ;-)

Kvällen avslutades bra - Magnus sköte en fin liten rävhane som strukit omkring här hemma senaste dagarna.


Och medan Magnus var ut och tog reda på räven så lyckades jag äntligen klara Level 49 på Bubble Words som vi kämpat med - MOHAHAHAHA! Mycket beroendeframkallande spel och precis som lilla svägerskan sa så finns det viss risk för lite tjafs om vem ska spela ;-)

Nu en kopp the och sen dags att lägga igen de små blå ;-)


1 kommentar: