fredag 25 januari 2013

Fredagsmys!!!

O ännu mysigare blev det när varken Magnus eller jag behövde fixa själva myset! Middagen var i stort sätt färdig när jag kom hem och det var lilla Mysan som fixat den. Underbart goda kycklingfiléer med salami, fetaost och soltorkade tomater inuti. God potatis samt mango och avokado på sidan om - supergott!!!!


Ett glas rött till denna goda mat och så fixade kärleken disken efteråt, känner mig som värsta lyxhustrun ;-)

Älskar helger men just denna helg blir extra bra då den innehåller en väldans massa skoj! I morgon blir det träning i Härnösand, tror jag hinner med lite gullande med småttingarna också ;-) Och på söndag blir det lerduveskytte, jätteroligt! Lär väl skjuta som en kratta men ser det som steg ett inför våren för då ska jag skjuta bra som tusan för att under försommaren få tokbra resultat på jaktstigarna ;-)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar