tisdag 18 juni 2013

10 dagar kvar!

Hoppsan vad tiden gick fort helt plötsligt, bara 10 dagar kvar innan jag smygstartar min semester - underbart !!! Börjar med att jobba två dagar och ledig tre dagar de tre första veckorna för att sen övergå till hela fyra  härliga veckor till!!!! Känns som jag är ledig hela sommaren och det ska bli så skönt ;-)

Min önskan inför årets semester är förstås massor av sol,värme men också total avsaknad av getingar och mygg... Det sista har jag inte så stora förväntningar om men hoppas kan man ju alltid göra ;-)

Vår nya gräsklippare kom äntligen igår! Jag har inte provkört den ännu men gräset växer ju snabbt så det är väl snart dags. Himla skönt blir det i alla fall att slippa putta runt gräsklipparhelsiket vi haft fram till nu, bra investering i både min och Magnus rygg ;-)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar