söndag 2 juni 2013

Funkis!

Har man ingen hund själv att starta så är det ett alldeles ypperligt tillfälle att ställa upp som funkis ;-) Var skytt igår på Workingtestet i Sundsvall och det var riktigt skoj! Stod dessutom med en domare som delade med sig av sina erfarenheter samt lät mig fundera och berätta hur jag tyckte det gått för ekipagen ur en domares synvinkel - kanonbra! Nu känner jag mig jättepeppad att gå med några fler domare och så småningom också kunna döma själv.

I fredags var jag på rehab med Folke och det ser enligt Rehab-Jessica riktigt bra ut så nu ska vi öka på hans träning ordentligt. Längre prommisar samt att vi ska börja springa igång honom (jag måste köpa springskor!). Simning står också på schemat, två gånger i veckan till att börja med. Det är liksom inte "bara och" det här med rehabilitering men vad gör det - Är så vansinnigt glad att det såg så bra ut!!!!

Avslutar med lite bilder på sötisarna som nu är 6 veckor, växer så det knakar och bara blir sötare och sötare ;-)






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar