torsdag 21 november 2013

Tror minsann...

... vintern är här nu, bara snön som fattas men för min del kan den gärna hålla sig borta ett litet tag till. Så länge det är snöfritt och inte så rysligt kallt kan jag göra det jag tycker är som roligast ;-) Tyvärr blir det mörkt redan innan arbetsdagen är slut men så kom jag på den ljusa idén att på Brukshundsklubben finns det ju lampor!!!! My och jag var där både i tisdags och ikväll, tränade lite ordning och reda som fotgående och inlevereringar. My "lånade" Hjördis igen så fick hon göra något också, duktiga tjejer ;-)

Sötaste lysmaskarna Tyra & Hjördis

My & Hjördis
Förutom jobb och hundträning så hann jag med att skjuta mig inte mindre än två st nötskrikor innan jag for till jobbet, ytterligare 30 poäng till mig i Rovdjurskampanjen ;-)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar