måndag 14 juli 2014

Semester, mys, 2-årskalas, viltträning och badklåda!

Fick finbesök i lördags av finaste Fanny som stannade över natten, så himla mysigt! Vi tillbringade lördagen på stranden, åt smarrig fisksoppa till middag och sen satt vi ute på altanen och surrade till kl 3 på natten vilket är värsta rekordet för mig ;-)

Mamma/dotterfötter

Godaste soppan!

Fannygumman
Mindre kul var att jag i slutet av veckan drabbades av badklåda, så jäkla äckligt! Det var bara jag som drabbades och det tyckte vi var lite konstigt tills jag googlade på det. Det drabbar oftast barn eftersom de håller till på det grunda och det är där de äckliga larverna håller till. Jag var den enda som flera gånger låg på det grunda o plaskade och därav att bara jag fick det. Utslagen är fortfarande kvar men de är inte ilsket röda längre och de kliar inte lika hysteriskt nu.

Avslutade helgen med att fira världens sötaste 2-åring - Lisa! 

SötLisa

Axel, Fredrik och Signe
Framåt kvällen åkte vi till Antjärn och tränade inför provet vi ska på i morgon. Gick hyfsat bra för både Susanne och mig men roligast av allt var att Mys lilla Hjördis också tog vilt vilket inte alls har fungerat förut då hon bara har velat äta upp viltet. De är så himla duktiga!!!


Nu ska Tyra få vila upp sig och ladda batterierna inför i morgon. Ikväll ska däremot Carina och Svea värmas upp inför morgondagen, blir skoj ;-) Men usch va nervös jag börjar bli...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar