söndag 25 januari 2015

Fortfarande så där löjligt glad....

... över Signes röntgenresultat vilket i mångas öron kan låta skitlöjligt. Jag har berättat att jag varit jättenervös inför detta, inte för att jag egentligen misstänkte något utan mer för att det skulle vara lagen om all jävlighet... Men hur vansinnigt nervös jag varit på riktigt har jag inte berättat, det går inte att beskriva. Så just därför så befinner jag mig fortfarande i nån form av lyckorus vilket jag antagligen kommer göra ett tag till :-)

Fonduekväll hade vi igår här hemma på Solvallen tillsammans med Carina, Fido, Danne och Johanna. En jättemysig kväll med god mat och många härliga skratt till spelet "Ryktet går". Det är ett spel jag varmt rekommenderar, sjukt roligt!

En sen kväll blev det så i morse tog vi sovmorgon ända till klockan 10. Fick i oss lite kaffe, piggnade till och begav oss sen  till Härnösand för jaktlydnadsträning med Tyra och Jaffa som var riktigt lugna och fina bägge två.

Tyra - min finaste lilla mallgroda :-)
Signe fick vänta i bilen under tiden, henne påtar jag på med lite på sidan om bara hon och jag i lugn och ro. När det börjar bli dags för Tyra att få sina småttingar ska Signe få börja hänga med på dessa träningar.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar