lördag 9 april 2016

Födelesedagsfirande!

I förmiddags stod det hagelskytte på schemat men jag stod över det, passade på att ha lite kvalitetstid med FannyGumman istället innan det var dags att ge oss iväg för att fira mamma och Regina här ute på Tynderö. Visste att det skulle bli smörgåstårta så jag såg till att käka frukost i god tid i morse så jag skulle vara så där riktigt sugen till klockan 14 då vi skulle träffas :-) Smörgåstårta är nämligen bland det godaste jag vet! Trevligt hade vi och kul var det att träffa Fredrik, Jenny och barnen för det var verkligen jättelänge sen.

I övrigt så har jag fått en ny besatthet som andra har hållit på med hur länge som helst - Quizkampen. Jag har hållit mig ifrån det då jag har tyckt att det låter ganska tråkigt men nu när jag testat så inser jag hur kul det är. Bäst av allt är att det är korta snabba spel, det gillar jag :-) Sämst är väl att jag är apdålig på det men det bjuder jag på!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar