måndag 1 april 2013

April, April!!!

Brukar inte gå på aprilskämt men idag åkte vi dit både jag och Magnus. Vi tänkte att nu har det ta mig tusan brunnit på riktigt för de svenska myndigheterna, kolla länken!


Måste säga att vi haft en alldeles underbara påsk med detta härliga väder! Tyra är alldeles slut efter all friskluft och upptåg under de här dagarna. Slut på ett bra sätt alltså - nöjd lite tjej ;-)

Prinsessan

En ny kompis har hon fått i alldeles lämplig storlek och lika mycket bus i dem bägge två!

Bretonkillen Gibbs

Även lite skjutande har det blivit, idag både hagel och 22:a. Har som jag skrivit tidigare kommit "lite på kant" med kulbössorna jag så gällande 22:an det var väl "skojfaktorn" si så där... Måste träna med den mer och får upp självförtroendet igen så blir det säkert lika skoj som innan. Lerduvorna däremot var skitskoj och mallig som sjutton är jag att jag faktiskt lyckades träffa flertalet av duvorna med fulla choker trots att jag för första gången la upp bössan först efter att jag ropat iväg duvorna.

Magnus och 22:an

2 kommentarer:

  1. Å jag har tyvärr kommit på kant med hundar av rasen Breton. Alla jag har träffat har varit elaka. Vad Tyra växer, särskilt benen nu ser det ut som. Visst har det varit en otroligt härlig Påskhelg, känns jätte tråkigt att den redan är slut.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Hihi, hon växer så det knakar ;-) Jag har bara träffat en Breton och det är Gibbs men han finns det inget elakt i alls, jättemysig kille ;-)

      Radera