fredag 12 april 2013

Åsså blir det reklam!

Vill börja med att göra lite reklam för finaste kärlekens blogg. 


Skulle gjort det tidigare men när den skapades så trodde jag ärligt talat inte att det skulle bli så mycket mer än typ ett inlägg. Men jag hade fel som vanligt och det visade sig att Magnus är en riktigt flitig liten bloggare trots allt ;-)

Vi har börjat hundgårdsträna Tyra korta stunder under senaste dagarna och det går ju riktigt bra. In i hundhuset går hon inte än men det kommer det också så småningom, tror bara inte hon kommit på att hon kan än ;-) När vi kom hem idag satte jag ut henne tillsammans med grabbarna och under tiden hon var ute med dem där passade jag på att påta på inne en stund. Efter typ en halvtimme skulle jag ut och röka och när jag öppnar dörren så smiter någonting litet och svart in mellan fötterna på mig - TYRA!!! Hon hade smitit från hundgården och vi vet precis hur hon gjorde. Hundhuset är nämligen ställt på plintar och emellan plintarna så blir det som jättelåga smala gångar vilka leder direkt ut ur hundgården men vi trodde hon var för stor för att komma igenom där. Herre guuud vilken tur att hon sprang in på bron och väntade tills jag öppnade och värsta scenariot hade ju varit om hon fastnat därunder, hur tusan hade vi fått ut henne då? Vi hade ju fått riva hela hundhuset...
 
Nu gick det som tur var bra och ingen skada är skedd på vår busiga lilla prinsessa som var gladast i hela världen när jag öppnade dörren ;-) Men mer hundgårdsträning väntar vi med nu fram tills snön försvunnit så hålen går att sätta för ordentligt.

Busfrö!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar