fredag 17 maj 2013

Hopp!!!

Finfrämmande har vi haft idag av My och Hugo. Finns verkligen ingen som Hugo och hoppa högt kan han ju som ni vet ;-)




Extra skoj var att vi testade dummykastaren innan de åkte. Hugo fick prova vilket gick riktigt bra - lebbegenerna som visade sig hos sötkillen ;-) Själv gjorde jag naturligtvis illa mig men nu har jag lärt mig den hårda vägen hur jag inte ska hålla i den....

Lite biltvätt blev det också innan middagen!


Nu filmtajm och sen kennelträff resten av helgen - kul ska det bli!

2 kommentarer:

  1. Helt otroligt vad han kan hoppa den där hunden! Här hemma så skälls det mest hela tiden eller så får man sig en tass rätt över ansiktet. Ingen förståelse alls att matte är sjuk :-)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja, han är helt otrolig Hugo! Inge kul alls med en sjuk matte kan jag tro ;-)

      Radera