lördag 4 maj 2013

På väg tillbaks till livet!

Efter tandläkarbesök på torsdag förmiddag och en dubbel kur antibiotika utskriven och påbörjad så känns det nu som jag börjar komma tillbaks till livet igen, långt ifrån bra men börjar bli hanterbart. Tandvärk är tamefasiken det värsta som finns enligt mig. Igår innan lunch på jobbet gjorde det så vansinnigt ont så jag visste inte vart jag skulle ta vägen. Det räckte då med att en kollega bad mig fixa en liten grej så brast det totalt för mig och jag började grina (av smärta) - lite pinsamt så här i efterhand men kunde inte hjälpa det... Åkte hem och la mig och sov istället. Tror nu i alla fall att antibiotikan börjar göra sitt för inatt har jag fått sova nästan hela natten. Skönt eftersom jag ska till Österström på kurs idag och i morgon. Själva rotfyllningen kan de inte göra förrän jag ätit upp kuren antibiotika, den 17 maj tror jag det var vi bokade.

Vi har haft finbesök den här veckan av GullGerda, hon har varit några dagar med oss och några dagar hos Fanny. Har gått riktigt bra, bara Tindra som varit på sin vakt eftersom hon har bebisar. Gerda har varit aningens närgången några gånger och då har Tindra gett henne en jäkel men ingen skada skedd ;-)

Finaste tjejerna!
- Tycker Gerda det luktar gott är det antagligen något jättespännande!
Hajen Tyra!
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar