måndag 24 februari 2014

Längtar!

Nu är det bara lite drygt en vecka kvar till Signe kommer, längtar som en tok! Mia hade lagt upp nya bilder på bloggen idag på hela gänget så jag var bara tvungen att låna en av dem ;-)

Den mörkgula lilla krabaten är GullSigne!

Bilden är lånad ifrån www.stargolds.se/
 Förkylningen verkar äntligen ha börjat ge med sig, jobbade en hel dag utan att efter bara några timmar känt att jag jag bara vill ge upp för att jag inte orkar. Kondisen och orken är fortfarande är i bott men det känns som jag är på väg åt rätt håll.  

Har beställt två burkar D-vitamin som ska hjälpa till att stärka oss från alla vidriga baciller resten av vintern. Ska fylla på förrådet inför nästa vinter också och börja käka dem i tid då.



1 kommentar:

  1. Vad roligt med en gul valp denna gång! Ser fram emot att få se henne växa upp, har bara sett svarta jaktlabbar förut.

    SvaraRadera