torsdag 20 februari 2014

Less!!!

Det här är en av de märkligaste förkylningarna jag någonsin varit med om. Har ingen feber längre, det sitter just nu igen i bihålor och öron vilket jag försöker arbeta bort med massa nässpray och öronspray. Men det där inte det värsta... Det värsta är att jag är så sjukt och vansinnigt trött och har varit det i över en vecka nu. Orkar helt enkelt ingenting, skulle kunna sova dygnet runt och känner mig tom ledsen... Tack och lov att jag hör fler som upplever samma sak annars skulle jag trott att det varit nått allvarligt fel på mig - på riktigt!

Är det skitvintern och solbristen som gör att förkylningarna tar så jäkla hårt i år för jag är som sagt långt ifrån ensam om det här? Nästa vinter ska det knapras B-vitamin så det står härliga till. O dessutom så blir det ett besök till solen i januari, blir alldeles underbart!

Piggade upp mig en stund med en riktig tjejfilm - Mamma Mia ;-)



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar