måndag 17 februari 2014

Solabstinens!!!

Vet inte om det är för att jag har haft oturen att bli sjuk omvartannat under början av 2014 och att det dessutom känns som om jag aldrig mer kommer bli frisk men jag har under senaste tiden varit helt besatt av solen. Så snart jag ser att solen skiner utanför fönstret på jobbet så börjar jag fundera på och planera när jag kan åka hem. Idag var precis en sån dag så kl 14:30 "checkade jag ut" och skyndade mig allt vad jag bara kunde hem. Väl hemma så kastade av mig jobbkläderna och drog på mig nåt mer bekvämt för att sen så snabbt som möjlig ge mig ut. Tog med mig Tyra och så gick vi ett lugnt varv runt byn och det var så vansinnigt skönt tyckte vi bägge två! Myste till det lite extra med en kaffe/frolic-paus hos farfar innan vi fortsatte hemåt ;-)

Tjusigt!

Tyragumman!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar