söndag 23 mars 2014

Finaste GullTyra!

Jag har verkligen världens finaste lilla tjej! Tyra är inte alls perfekt, hon har en hel del "hyss" för sig precis som alla andra hundar men hon gör alltid sitt bästa och hon förstår när det blir fel/rätt. Så länge jag är tydlig och konsekvent så gör Tyra precis så gott hon bara kan. Sen är ju inte jag mer än människa och blir förstås otydlig eller klantar till det ordentligt emellanåt vilket resulterar i att det blir helfel. Men... När det händer så lär vi oss av det bägge två - gör om/gör rätt ;-) 

Idag var vi och tränade med brorsorna och de var så duktiga alla tre!

Från vänster: Storebror Charlie, Tyra, kullbror Cliff.
Signe fick ligga kvar i bilen under de två timmarna vi var i skogen och jag tror  att hon skötte sig bra, hon var i alla fall lugn och fin när vi kom tillbaks. I morgon ska hon vara med på jobbet under förmiddagen vilket hon säkert fixar bra, hon har ju fått en del ensamträning i bilen under de drygt två veckor jag varit ledig ;-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar