tisdag 18 mars 2014

Lovely day!

Började dagen med en mysfrukost på IKEA tillsammans med finaste tjejerna, det måste vi göra om!


Efter frukosten stod det hundträning på schemat med Tyra och Hugo. Vi tog en hund i taget och jätteduktiga var de bägge två. Har dock ett litet problem och det är att jag inte får stopp på Tyra när det blir fel. Att det blir fel beror på att hon inte förstår så det är helt ok, bara att backa och hjälpa henne. Men att jag inte kan bryta henne, att hon inte kommer när jag kallar tillbaks henne är inte ok! Idag blev det samma sak en gång och nu använde jag mig av tips jag fått. Tror faktiskt hon tog till sig och att det går bättre nästa gång ;-)

Tyragumman & jag går och går och går...

... och går och går!

Full fokus!

Full fart in!

My & Hugo

Duktiga killen visar upp labbegenerna ;-)

Mitt i söket dök Svetlana upp och då åkte raggen upp ;-)

Sötaste lilla gullepluttisgumman!!!

Signe/Hugobus, duktig kille som var så försiktig ;-)

Tyra och jag posar lite ;-)
Kolla förresten snyggstövlarna som jag äntligen kan använda nu när det är vår!

1 kommentar: