lördag 1 mars 2014

Helg och valpmys!

Den här veckan har faktiskt gått riktigt snabbt och jag mår bättre för varje dag, orken smyger sig sakta men säkert tillbaks. Har fått massor av gjort på jobbet så nu känner jag mig inte längre orolig att inte hinna klart med det jag måste innan jag går på valpledigheten. Att ligga sjuk hela förra veckan ställde liksom till mina planer jag lagt upp. Trist är dock att i samma takt som jag mår bättre så blir Magnus sämre. Japp, nu är det hans tur och jag kan ju säga att han är inte speciellt kaxig just nu...

Denna fredag kväll tillbringade jag och My i Härnösand och var hundvakt till hela flocken Påhlsson då matte skulle ut och roa sig ;-) Inte led det nån nöd på mig och My för vi hade valpgos på allra högsta nivå!

Jag & Signe

My & Rut

SötSigne

En liten valphög ;-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar