tisdag 26 januari 2016

Det går framåt :-)

Kämpar på med min lilla Mac och även fast jag trivdes jättebra med den redan från första stund så känns det bara bättre och bättre med den för varje dag, ångrar inte för en sekund att jag köpte den. Kommer på eftersom hur man gör olika saker,  det är ju lite annorlunda än vad jag är van vid. Kom på nu att redigera bilder är nästa steg men det orkar jag inte med idag. Kom hem sent efter att ha varit med finaste svärmor på Birsta o shoppat gardiner till kök och sovrum. Lite färg på dem till köket och mysgardiner till sovrummet blev det, mörkläggningsgardiner så vi får sova länge på mornarna :-)

Det ena ger ju det andra, nu vill jag ha ett nytt överkast också och det ska vara brunt. O så några fina kuddar på sängen i lite roligare färger, vi kan ju ha kuddar nu när vi inte har nån valp här som tuggar sönder dem. Men det får bli nästa månad :-)

Nu blir det först lite mys med hundarna...

Magnus & Tello

... o sen slappa i soffan till ett par avsnitt av True Blood!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar