lördag 23 januari 2016

Swisch!

Herre jäklats vad tiden går fort, nästan hela januari har gått och jag har inte skrivit ett ord här. Tänker ibland att det är nog lika bra att lägga ner bloggen men samtidigt så tycker jag ju att det är kul, gäller bara att ta sig tiden lite oftare :-)

Mycket har hänt... Bettan har hittat sin första hare som hon drev i typ en minut o jag blev så glad så det kom en liten tår (eller två) ;-) Jag har börjat jobba heltid, ryggen verkar hålla och min energi är tillbaks efter att ha slutat med medicinerna. Har blivit delägare i Stargods kennel tillsammans med Mia vilket känns fantastiskt kul! Under våren ska förhoppningsvis min första kull födas här hemma på Solvallen vilket ska bli jättespännande. Planen var att para Signe men tyvärr bommade vi hennes höglöp så vi kör på Tyra i stället och sparar Signe till nästa vår :-) Tyra beräknas börja löpa i februari och då blir det en "liten tripp" till Skåne där vi ska träffa en stilig kille vid namn Art!

O sist men definitivt inte minst så har jag övergett PC och köpt mig en Mac :-) Som jag funderat från och till under lång tid så tog jag min äntligen i kragen och slog till! Det är ju en galen skillnad och många funktioner som ska lärdas in men jag är sååå nöjd, över förväntan! Varför??? Jo, för att jag är värd det :-)

MacBook Pro 13" Retina Core i5 2.7GHz/8GB/128GB/Iris Graphics 6100



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar