lördag 30 januari 2016

Lördag!

Äntligen en lördag utan massa planer och det finns tid att göra det vi själva vill och har lust med. Började dagen med att släppa Bettan vilket känns som det var alldeles för länge sen, när det väl har funnits tid så har det varit alldeles för kallt. Vi hittade färska harspår som hon var intresserad av, så kul att se. Hon jobbade på bra men tyvärr fick hon inte tag på nån hare.

Mysig morgon på Brännmyra.

Färska harspår.

Bettan 9 månader igår :-)
När vi kom hem kurade jag och lilltjejen ihop oss under en filt och slumrade till en timme, så himla mysigt.

Under eftermiddagen tog jag mig äntligen i kragen och uppdaterade hemsidan om den planerade parningen med Tyra och Art, se Stargods hemsida.

Signe och Tyra på prommis.
Magnus och Danne har styckat knipa så nu är både jag och räven glada, jag får gomiddag och räven likaså :-) Även vår "lilla flock" tyckte det var himla spännande när husse putsade filéerna, kan ju hända att det blir något över till dem eller att husse tappar något på golvet o då gäller det att vara först  :-)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar