lördag 22 oktober 2016

Harjakt o kalas!

Sitter i köket, dricker kaffe, myser och filurar lite :-) Magnus och Andreas tog med sig Tello ut och jag håller alla tummar att gammgubben får upp en hare och att Andreas får skjuta den! Alltid extra spännande när någon som inte varit med på harjakt får den möjligheten :-) Nedanför vårt hus tror jag vi har en älgjägare på pass idag men det är nog liten chans att det kommer en älg dit med tanke på vilket liv han/hon förde nyss....

Mitt största projekt idag blir att montera ihop stativet till kameran och sen försöka lära mig lite inställningar för att kunna ta ännu bättre bilder. Förutom att det är kul med fina bilder så är planen att kunna börja fixa egna tavlor tills det är dags att flytta in i storhuset, jag har ju tid på mig :-)

Senare i eftermiddag blir det kalas, världens sötaste lilla kille fyller nämligen 1 år!

Elias <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar