onsdag 9 november 2016

Första april?

Clinton eller Trump....? Pest eller Kolera...? Clinton är ju som hon är och det är ju synd att det inte finns ytterligare kandidater att välja på men jag ser då mycket hellre henne bakom spakarna än den andra pajasen. Kändes som ganska klart när jag kollade Aftonbladet igår kväll att det blir Clinton som tar hem det här, kändes skönt. O så blir det morgon. Jag sätter mig med en god kopp kaffe vid köksbordet och öppnar Aftonbladet igen - möts av detta:


Men... Är det ett skämt??? Hur kan det vara möjligt att denna vidriga karl får så pass mycket röster så han går mot vinst, är människor där borta helt obildade?? Jag är verkligen usel på politik och allt som hör där till men det här är helt overkligt!!!!

Nu är det inte klart än så jag håller tummarna för nåt form av mirakel, stänger ner Aftonbladet, tänder lite ljus och fortsätter med mitt kaffe en stund till innan det är dags att åka på jobbet.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar