torsdag 10 november 2016

Helrenovering!

Att vi renoverar hus har nog ingen gått förbi men nu kommer det gå långsammare under vintern och sen får det köra igång ordentligt igen framåt våren då avstyckningen är klar och vi kan lägga om lånen på huset. Otålig blir vi förstås och det är galet frustrerande att Lantmäteriet behöver 10-11 månader för att genomföra en avstyckning....

Utöver renovering av huset så pågår det även renovering av oss själva och det går verkligen framåt. Jag tappade 10 kilo Januari - Maj o sen tog det stopp och jag orkade inte riktigt ta tag i det. På grund av att jag upptäckte att jag hade fått högt blodtryck så körde jag igång igen med hjälp av vår hälsocoach på jobbet vilket resulterat i att jag tappat ytterligare 6,5 kilo och inte mindre än 9 cm under de senaste 6 veckorna - såååå himla nöjd! Kilona  bryr jag mig inte om längre men skulle behöva få bort 3-4 cm till och då är det träning som gäller :-) Även Magnus har tappat en hel del men behöver också träna för att få bort "det sista" som sitter runt magen.  

Jag siktar på Beach 2017 som startar den 10 januari för oss i år :-)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar