lördag 12 november 2016

Oj...

... vad klockan skenade iväg, inte ofta jag är vaken så här länge! Då det är stjärnklart och det närmar sig fullmåne så passade jag på att ge mig ut för att mörkerfotografera igen och det gick preciiiis lika dåligt som sist, fattar inte vad jag gör för fel. Eller så är det inte jag som gör fel, det kanske är så illa att det är kameran det beror på... Fast... "Skit bakom spakarna" är nog det mest troliga ändå :-)

Synd var det att det inte blev några bilder för det är alldeles galet vackert ute nu!

Kallt som tusan är det så det blev inte så långa stunder ute, fingrarna blev alldeles stelfrusna. 

Frös så långfingret tappade färgen.
Värmer mig nu med en liten whisky och sen är det dags att göra som Magnus och resten av flocken, krypa till kojs ;-)


Trevlig Helg!!!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar