torsdag 3 oktober 2013

Bra och dåliga nyheter!

De bra nyheterna är att jag var på typ "slutbesiktning" av Folke hos veterinären och RehabJessica och allt ser bra ut, bara att köra på! Naturligtvis menar jag inte att köra på som en galning, med sunt förnuft och med måtta förstås ;-) Viktigt dock att vara uppmärksam om han skulle visa något tecken på att få ont så vi har koll på vad som i så fall orsakade det men... Jag ska och får inte analysera allt han gör och oroa mig för både det ena och det andra, jag måste släppa det och behandla honom som om han är "frisk". Simning, massage och stretchning är något vi kommer fortsätta med för att förebygga fler tråkigheter. Usch, vilken stor klump jag hade i magen när jag åkte till veterinären i morse och nu är jag så vansinnigt glad! Älskade lilla Folke, nu är det bara kulorna som ska knipsas o sen får det vara nog med veterinärer för vår del ;-)

Folke strax efter första operationen i slutet av Februari.
Tråkiga nyheter är att min farmor ligger på sjukhus efter att ha ramlat utomhus. Stackars lilla gulliga farmor, måtte du krya på dig så du får komma hem snart!!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar