måndag 28 oktober 2013

Ny smak!

Sitter o knaprar på en helt ny sort av Turkisk Peppar, "Hot & Sour". Var lite skeptisk men de var faktiskt helt ok även om den naturligtvis inte slår originalet som är bland det godaste som finns.


Igår var vi i Härnösand på valpträff med Tyra tillsammans med valparna från båda Sallys kullar. Så otroligt fina och härliga hundar allihop, kan inte bli annat än kanonbra!

Från vänster: Charlie, Cliff, Myrra & Tyra


Så var helgen slut och det var dags att bege sig till jobbet igen. Slutade tidigt idag då jag skulle iväg och simma Folke redan kl 16. Gullgubben är så duktig och han tycker det är så himla skoj! 

Avslutade dagen med fika hos min lillebror med familj då Jenny fyllde år för nån vecka sedan ;-) Måste säga att de verkligen har världens charmigaste ungar!!!!!

SötLisa med bästa leksaken!

Finaste Axel visar upp sin snygga tatuering ;-) Jag fick mig också en tatuering på armen, en läcker döskalle men den har jag tyvärr inte på bild.

2 kommentarer:

  1. Ha ha ha Signe är också helt tokig i att tatuera sig. Dom är för skojiga ungarna :-)

    SvaraRadera
  2. Ha ha ha Signe är också helt tokig i att tatuera sig. Dom är för skojiga ungarna :-)

    SvaraRadera