onsdag 30 oktober 2013

Klippetiklipp!

Har sen länge varit less på min risbuske jag har på huvudet och idag gjorde jag slag i saken och kapade eländet! Vågade inte klippa helt kort men tyckte jag var himla modig ändå för så här kort har jag inte haft på väldans länga. Jag sa åt tjejen att hon inte skulle fega utan ta det som behövdes plus lite till. 


Syns kanske inte så väl på bilden men jag har alltså kapat det ovanför axlarna, klippt upp det ganska ordentligt samt klippt lugg (en snedis). Eftersom jag haft mittbena typ de sista hundra åren så är det inte helt lätt att få luggen att ligga åt sidan men det ger sig väl. Nu sitter jag med färg i håret så om ca 15 minuter så är jag liksom som ny vilket passar väldigt bra eftersom vi firar vår tredje bröllopsdag idag. En jättefin orkidé fick jag av kärleken när jag kom hem, älskar orkidéer!!!!


Av mig fick han en flytväst, romantik på högsta nivå! Haha, jag är rädd om världens bästa Magnus och vill ju ha honom kvar, därav mitt val av present ;-) Blev en sån där liten och bekväm sak som aldrig är i vägen men som blåser upp sig själv och vänder honom åt rätt håll om olyckan skulle vara framme.

3 kommentarer:

  1. Men nu jävlar anamma var du RIKTIGT snygg i håret. Vilket lyft, gillar också att du kammade sidbena :-) Hoppas ni hade en riktigt mysig bröllopsdag!!!!

    SvaraRadera
  2. Wow... Supersnyggt :) /Ullis

    SvaraRadera