onsdag 2 oktober 2013

Kvinnligt?

Hade lönesamtal idag och det gick riktigt bra eftersom jag har en chef som har koll på vad jag gör, har gjort och dessutom uppskattar det. Himlans tur att han har koll på det eftersom jag fick fullständigt hjärnsläpp och inte hade en susning vad jag hade åstadkommit under senaste året samt varför just jag var värd mer pengar i min plånbok. Jag inledde dessutom lönesamtalet med att tala om vad jag gjort mindre bra och det var väl typ inte alls det bästa sättet att marknadsföra sig själv på.... Är nog lite kvinnligt tror jag utan att dra alla över samma kam. Brukar inte ha problem med sånt här men jag var lite dåligt förberedd också, skärpning ska det bli till nästa samtal ;-)

Bra gick det också på kvällen när vi var och tränade på kvällen, riktigt duktiga var de både Folke och Tyra. Vi var vid Deltat på en riktigt fin mark vi inte varit på innan, helt klart värt att besöka fler gånger!

SötTyra väntar på sin tur ;-) 

Susanne & Lena med hundarna

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar