lördag 27 december 2014

Fridfullt!

Kan helt ärligt erkänna att jag antagligen skulle tuppa av av ren och skär skräck om jag skulle möta en björn i skogen. Att se en björn i det vilda på avstånd skulle vara häftigt men ingen närkontakt för mig tack! 

När jag nu ser detta (se länk nedan) så känns det helt overkligt att något så stort och farligt kan se så vansinnigt mysig och inbjudande ut att krypa tätt intill och gossa ner sig bredvid. Alldeles nyss gäspade hon på det gulligaste sättet och rullade runt, man riktigt ser hur gott hon mår ;-)


Men... Hoppas verkligen att alla som nu ser och kommer följa detta och får samma plötsliga varma känsla som mig också kommer ihåg att detta är ett vilt djur som man ska ha en jäkla respekt för. Man ska inte väcka den björn som sover!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar