tisdag 15 mars 2016

Att tycka synd om sig själv...

... ligger inte riktigt för mig förutom när jag har magsjuka vilket jag hade natten till igår, usch och fy! Trött och slut igår men mycket bättre idag. Stannade ändå hemma idag och jobbade för att vänta ut de 48 timmarna och bespara mina kollegor mina äckliga magsjukebaciller. 

Värsta vårvädret har det varit idag så efter en massa timmar framför datorn med uppföljning och analyser av siffror så tog jag friskvård och så åkte vi ut på Åstön en stund med gänget. Åstön är verkligen ett av de vackraste ställen jag vet, synd bara att det är så mycket orm där under somrarna...  Galenpannorna Nisse och Signe tog sig ett dopp i det stora blå, tur det var hyfsat varmt i luften och att en varm bil fanns i närheten :-)

Mina tjejer - Signe, Tyra och Bettan




Så upptäckte vi att det blev som vi befarade efter dikesgrävningen de gjorde här ute i somras, det blev översvämning nu på våren. Så här ser det ut nere vid brevlådorna nu, inte alls bra.

Vart är vägen?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar