onsdag 30 mars 2016

Tittar ut genom fönstret...

.... och konstaterar att klockan är 20:08 och det är fortfarande lite ljus kvar ute, underbart!!!! Tog friskvård idag och det är så skönt då jag vet att jag har flera timmar dagsljus innan det mörknar. Gillar egentligen inte sommartiden då det är onödigt och bara blir rörigt men just de första veckorna uppskattar jag den. 

Börjar nu tro att parningen har lyckats med Tyra och Art. Hon har sista dagarna blivit lite låg på precis samma sätt som sist. Tyra beter sig aldrig annars på det sättet så det blir extra tydligt på henne. Blir det som sist så bör hon vara sig själv igen framåt helgen och fram till hon börjar "tjocka på sig". 

Tyragumman!
Magnus och Danne åkte iväg och kollade bäverdammen nu, ska bli spännande att höra om det är nån aktivitet där i år. Ser fram emot några kvällar vid dammen, mysigaste jakten enligt mig! Förra året var jag inte med en enda gång pga att jag var så dålig i ryggen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar