söndag 6 mars 2016

Dåligt tålamod!

Helt obegripligt att jag har jobbat på Helpdesk och dessutom varit duktig på det för när det gäller hemmagrejer så är jag totalt oduglig och har ett tålamod som är absolut noll! Det som fortfarande ställer till det är att jag för över en månad sen råkade ta mort min solvallen-mailadress men nu tror jag att jag har rensat bort den från allt och det borde inte bli något mer problem med det. Efter några timmars frustration så fungerar allt äntligen som det ska och nu är jag lugn och fin igen :-)

Skidåkning blev det idag men halva vägen var så knölig så jag kopplade lös Signe tills det såg bättre ut. Efter det var spåret jättefint och det gick så bra! Planen var att träna med dem efteråt men vår energi tog slut, åkte hem och gjorde eld istället :-)

Nu blir det snart mat och sen ska jag titta på senaste avsnittet av Top Model :-)


Nån parning blir det inte förrän tidigast till helgen, inget är som väntans tider (eller inte)!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar