torsdag 21 juli 2016

Mysig kväll och hektisk dag!

Igår efter middagen var det dags för min premiärtur med båten, så himla mysigt vi hade. Sixten (Ludde som vi fick tillbaks pga allergi) och Jaffa var med också och lillgubben skötte sig alldeles exemplariskt. Han visade ingen rädsla alls fast Magnus drog på i ganska hög fart, så himla lugn och fin!

Sixten och jag :-)
Idag har det varit full rulle med värderingar av hus osv. Allt gick i alla fall bra och nu äntligen är alla papper inskickade till banken så nu borde de ha allt de vill ha. Det blir förstås billigare att fixa allt själv utan mäklare men också krångligare då man inte har koll på allt :-) Vi längtar som två galningar tills vi får flytta in, jättesvårt att motivera sig till någonting här hemma nu. Gräset tex, det växer som tusan och vi inser att det måste vi antagligen klippa minst ett par gånger till... Omotiverande!!!

I väntan på papper så smet jag in på en skoaffär o rafsade ihop lite skor då alla mina sommarskor gått sönder och jag bara har ett par kvar som även dem har gått in på sitt slutskede.

Fina & Sköna!

Fula som stryk men sköna att lulla på i på hemmaplan :-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar