fredag 15 juli 2016

Vår lilla Nanny!

Den jag oroade mig mest för att släppa ihop med valparna visade sig vara den som allra bäst tar hand om dem, så himla fin och försiktig med dem men samtidigt också uppfostrar dem emellanåt - finaste lilla Bettan! Jag förstod att hon skulle älska dem men trodde att det skulle gå alldeles för vilt till för att våga ha henne tillsammans med dem, så fel jag hade!!!


I morgon bitti bär det av till Järvsö på Workingtest, Magnus och Nisse ska starta. Det var meningen att jag och Signe också skulle vara med men hon har dragit ut på sitt löp så länge den här gången så det går inte... Lite surt men det kommer fler chanser :-) Kan vara kul att bara vara åskådare också, prata med lite folk och rasta valparna som också ska följa med :-)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar