söndag 24 juli 2016

Solbilder!

Eftersom det var mulet och ganska sent på kvällen när jag knäppte bilder på vårt nya hus sist så gjorde jag om idag fast i strålande solsken :-) Det är så himla fint och vi håller på att längta ihjäl oss tills vi är på plats!

Stora huset!

Gäststugan som vi ska börja med att bo i under några månader.
En stor fördel är att det bara finns en enda rabatt på gården och det är den här. 



Det är ingen som har rensat ogräs i den på hela sommaren och så här ser den ut. Perfekt för mig som verkligen suger på att hålla fint i rabatter :-) Blommor är jättefint och jag tycker det är kul men de ska vara placerade i urnor och blomlådor där jag klarar sig från ogräs!

Utsikt från huset, bra träningsmöjligheter och en hel del vilt som traskar över!
Nu pågår planering av hundhus, inte helt lätt men det kommer bli bra när det är klart...


1 kommentar: