söndag 14 oktober 2012

Blandad kompott...

... har det varit i helgen. Hundgårdsbygge, hundträning x 2, födelsedagsfirande och ett besök hos frissan. -Kapa av alltihop sa jag till henne när jag kom in men tack o lov så var hon mer förnuftig än att kasta sig över saxen och göra som jag sa ;-) Hon hävdade att jag troligen skulle ångra mig efteråt och talade istället om hur hon tyckte jag skulle ha det. Blev inte så mycket skillnad men jag är nöjd! Blev lite kortare och lite uppklippt vilket gjorde att håret drog upp sig och vips så uppenbarade det sig lockar också, snopet men gör absolut ingenting!!! 

Hundgården är äntligen klar men Folke vägrar gå igenom luckan till hundhuset. Det spelar ingen roll vad vi lockar med, han totalvägrar. Vi får nog ta bort luckan och hänga dit en matta så han får börja med den. Måste funka med lucka till vintern så vi får helt enkelt kämpa på!

Nu dags att sova så jag är pigg och stark inför morgondagen ;-)



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar