måndag 15 oktober 2012

Puh!

Nu börjar det snart bli dags att öka på tiden mellan sekunderna för tiden går alldeles för fort, jag hinner inte med! Skulle också funka att öka på minuterna på timmarna ett tag fram över men inget av dem är ju möjligt, tyvärr... Nä, tror faktiskt jag ska ta kontakt med Mr Healing i morgon för jag skulle behöva lite lugn i både kropp och knop!

 Lönesamtalet som ägde rum idag gick bra, tror jag fick fram mitt budskap om hur bra jag är och hur mycket mer min chef borde ge mig i lön. Hihi, man får ju inte vara blygsam ;-) Lite trist att vi inte får välja om vi vill ha lönesättande samtal eller om man vill att facket ska förhandla åt sig. Jag skulle mycket hellre förhandla själv så blir det klart direkt. Som det är nu så är det först ett samtal och sen flera månaders väntan innan vi vet vad vi får. Jag är alldeles för otålig och tycker det är skitjobbigt att vänta! 



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar