torsdag 4 oktober 2012

Förmiddagen...

... ägnades tillsammans med dotter och svägerska ;-) Startade med IKEA-frukost för att sen ge oss in på Birsta City och avslutade äventyret på loppis. Meningen med denna tripp var att handla fina saker till badrummet men i stället kom jag hem med flera nya fina strumpbyxor, klänning, kjol och två fina jackor som förövrigt kostade 50 kr styck (kommer bilder nån dag)! Efter den shoppingturen hände nåt som inte händer ofta. Jag fick plötsligt för mig att jag skulle städa garderoben... Ojoj, va mycket skit det var i den, tre fulla sopsäckar slutade det med.

Skräphögen

O varför den här låg i strumplådan har jag ingen aning om...

Kolla resultatet - snyggt o prydligt va ;-)

Det tråkiga är att det var precis som jag befarade - jag har jättelite kläder och måste handla mera!! Eller... Det är ju egentligen inte tråkigt alls ;-)

Nu då...? Jo, nu sitter jag och funderar om jag kanske ska färga håret rött, typ knallrött ;-) Tokigt kanske men skulle va lite kul... När jag ledsnar så är det ju faktiskt bara o färga om. Hmm, måste nog... Eller kanske inte... Joo...


1 kommentar:

  1. Jaaa !!! Klart du ska färga !! Du börjar ditt nya färgglada liv nu !!!

    SvaraRadera